Veelgestelde Vragen
Inklapbare content
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Als het gewenste artikel te bestellen is op de website betekend dat deze op voorraad ligt. Indien anders wordt dit vermeld op de productpagina. Wij verzenden alle Luxari artikelen vanuit eigen voorraad. Bestellingen geplaatst voor 15:00 verwerken wij dezelfde dag. U ontvangt de Track & Trace per mail dezelfde dag voor 18:00. Uw bestelling zal de volgende dag geleverd worden.
Orders na Vrijdag 15:00 worden op Maandag 15:00 verwerkt en Dinsdag geleverd. De Track & Trace ontvangt u op Maandag voor 18:00.
Hoe lang heb ik om mijn retour aan te maken?
U kunt elk artikel retourneren ongeacht de reden als het artikel geen beschadigingen heeft. U heeft 30 dagen om het artikel retour te melden. Dit kunt u doen via het contact formulier.
Werkt het artikel niet meer? Dan valt dit onder de garantie. Dit kunt u melden tot 2 jaar na aanschaf van het artikel. Samen met de klant kijken we naar de beste oplossing. retourneren of repareren.
Wanneer wordt mijn bedrag teruggestort?
Als uw retourpakket bij ons is afgeleverd zullen wij dezelfde dag uw retour verwerken. U krijgt een bevestiging per mail en het bedrag wordt dezelfde dag teruggestort. Afhankelijk van de bank kan dit 1 werkdag duren vanaf het moment dat uw retourpakket is verwerkt.
Hoe lang bestaat Luxari al?
Luxari bestaat sinds 20 Januari 2020. De afgelopen 3 jaar hebben we meer dan 50.000 klanten blij mogen maken met een artikel van Luxari. Al 250 mensen hebben een recensie gegeven over een artikel van ons en meer dan 500 mensen hebben een positieve beoordeling achtergelaten voor onze service. Neem gerust een kijkje op onze Bol.com pagina voor alle positieve feedback en recencies op onze artikelen.
Staat je vraag er niet tussen?
Ervaar je een storing, is een onderdeel defect of wil je een nieuw onderdeel kopen? Dat regel je allemaal via onze contactformulier.